A Vállalkozó közreműködők által kifejtett vélemények a sajátjukat tükrözik.
Giada De Laurentiis nem akart híres lenni. Nem hajszolt tévészerződéseket, és nem álmodozott egy digitális márka elindításáról. Amikor a Food Network először kérte meg, hogy küldjön be egy meghallgatási felvételt, ellenállt.
„Csak egy olyan munkát akartam, hogy ne kelljen a családomra támaszkodnom” – mondja a Restaurant Influencers műsorvezetőjének , Shawn Walchefnek .
A kamera olyasmit látott, amire nem számított. A kultúra is. Az Emmy-díjak és az étteremmegnyitók előtt De Laurentiis egy csendes gyerek volt egy nagyon hangos családban. Rómában született és Los Angelesben nőtt fel, egy olyan családban, ahol a hagyományok számítottak, és az örökség nem volt alku tárgya.
Kapcsolódó: Ezek az egyetemi barátok jobb élelmiszert akartak eladni. Most a cégük nyilvánosan kereskedik.
A nagyapja hatalmas személyiség volt. A tésztakészítőből lett filmproducer az egész családot az Egyesült Államokba hozta, hogy a hollywoodi siker ígéretét kergesse.
Világuk az étel és a film fúziója volt. De Laurentiis emlékszik a délutánokra, amelyeket nagyapja olasz ételudvarában töltött, és nézte, ahogy a vendégek csodálkoznak az import sajtokon, a függő szalámikon és az eddig soha nem látott alapanyagokon. Ez jóval azelőtt történt, hogy az olasz konyha elterjedt volna Amerikában. Az élmény magával ragadó, szinte teátrális volt.
Nyomot hagyott benne. Akkor még nem tudta, de ezek az iskola utáni látogatások meghatározták az ételről, az érzelmekről és a vendégszeretetről alkotott képét. Nem csak az ízek vonzották az embereket, hanem az érzések és a történetek.
„Valami olyasmit akartam csinálni, ami ugyanezt a reakciót váltja ki” – mondja, visszagondolva arra, hogyan reagáltak a vendégek a nagyapja piacaira.
Még akkor is, amikor ételantropológiát tanult, Párizsban képezte magát és fine diningban dolgozott, a történetmesélési ösztön sosem múlt el – a DNS-ébe volt kódolva. És amikor végül igent mondott egy felvételre, ez látszott is rajta.
„Őszintén szólva semmi kedvem nem volt a kamera elé állni” – vallja be. „Nem volt semmilyen terv.”
A Mindennapi olasz nyelv áttörő sikerré vált. De De Laurentiis szemében a cél sosem a sztárság volt: a függetlenség és az önmeghatározás.
Kapcsolódó: A rajongók egy évig tetoválják a pizza márka logóját a bőrükre, hogy ingyen szeleteket kapjanak
Giadzy márkájának építése
A Giadzy , a De Laurentiis által 2016-ban indított életmódmárka egy egyszerű blogként indult. Mára egy gondosan válogatott piactérré, médiaközponttá és e-kereskedelmi platformmá nőtte ki magát, amely tükrözi Giadzy olasz életstílusról alkotott nézeteit: egyszerű ételek, örömteli vendégszeretet és fontos történetek.
Az Olaszországból származó receptkészletekkel, utazási tippekkel és prémium kategóriás kamrás alapanyagokkal a Giadzy De Laurentiis neveltetésének és személyes szellemiségének közvetlen kiterjesztése.
Ez az alap felkészítette őt nagyobb lépésekre. Nemrégiben az Amazonnal működött együtt egy digitális kirakat és egy új, többéves, Amazon Studios által kiadott, forgatókönyv nélküli sorozatmegállapodás megkötésében a Prime Video számára. Ő és az Amazon úgy ötvözik a tartalmat és a kereskedelmet, hogy a közönsége a filmnézéstől a főzésen át a vásárlásig – mindezt ugyanabban a digitális térben – el tudja érni.
Ezzel egy időben bővíti éttermi jelenlétét is. De Laurentiis Las Vegas-i étterme éppen most lépte át a 10. évfordulót, ami jelentős mérföldkőnek számít bárhol, nemhogy a Stripen. Amikor megnyitotta, a vegas-i éttermi életet túlnyomórészt férfiak vezették. Mivel egyike volt azon kevés nőnek, akiknek a neve szerepelt a piacon, sokan kételkedtek benne, hogy fennmarad-e. Nemcsak fennmaradt – felépített valamit, ami újraértelmezte, milyen is lehet a vegas-i étkezés.
Most ugyanezt a megközelítést viszi el Chicagolandbe, ahol két új éttermet nyit: a Sorellinát és a Sorellát. Az egyik laza, a másik elegáns. Mindkettő meleg, világos és hívogató hangulatot áraszt – nincsenek hangulatos steakhouse-ok vagy túlzásba vitt étlapok, csak tudatos dizájn és beszédes ételek.
„Nem azt próbálom csinálni, amit mindenki más” – mondja De Laurentiis. „Olyan helyeket próbálok létrehozni, amelyek az én érzésemet adják.”
Erről szólt mindig is a márkája. Nem a trendek kergetéséről, hanem valami mélyebb dologban való elmélyülésről. „Az időm felében azt sem tudom, mit csinálok” – nevet. „De folyamatosan tanulok. És ez az, ami motivál.”
Az éttermi influenszerekről
A Restaurant Influencers szolgáltatást a Toast hozza el Önnek, egy hatékony éttermi értékesítési pont és menedzsment rendszer, amely segít az éttermeknek a működés javításában, az értékesítés növelésében és a jobb vendégélmény megteremtésében.
Toast – A sikeres éttermek motorja. Tudjon meg többet a Toastról .
A Restaurant Influencert a NEXT INSURANCE is támogatja. Nézze meg, miért bízik több mint 600 000 amerikai vállalkozás a NEXT-ben biztosítási ügyekben .
Kapcsolódó: Hogyan indította el egy szerep a „Montel Williams Show”-ban egy éttermi márkát ennek a miami séfnek?
Giada De Laurentiis nem akart híres lenni. Nem hajszolt tévészerződéseket, és nem álmodozott egy digitális márka elindításáról. Amikor a Food Network először kérte meg, hogy küldjön be egy meghallgatási felvételt, ellenállt.
„Csak egy olyan munkát akartam, hogy ne kelljen a családomra támaszkodnom” – mondja a Restaurant Influencers műsorvezetőjének , Shawn Walchefnek .
A kamera olyasmit látott, amire nem számított. A kultúra is. Az Emmy-díjak és az étteremmegnyitók előtt De Laurentiis egy csendes gyerek volt egy nagyon hangos családban. Rómában született és Los Angelesben nőtt fel, egy olyan családban, ahol a hagyományok számítottak, és az örökség nem volt alku tárgya.
A cikk többi része zárolva van.
Csatlakozz még ma az Entrepreneur +-hoz a hozzáférésért.