tr
wp-header-logo-12.png

Egy új New York-i hirdetés szerint az emberek a hónaljba szagolnak az utcán – szó szerint.

A New York Post szerint a Billie női testápoló márka egyedülálló utcai hirdetési kampányt indított a Penn Station közelében, az 505 8th Ave szám alatt és más városokban, különböző bőrszínű hónaljokat és különböző mennyiségű szőrt ábrázolva.

De ezek a hirdetések nem csak nézegetésre valók – kaparják és szimatolják őket. A márka szerdán közzétett TikTok-videója azt mutatja, hogy a nők megvakarják a felrobbant hónaljat, majd behajolnak egy lélegzetre. „Imádom reggel a @billie pits friss illatát” – olvasható a feliratban.

A május 16-ig tartó hirdetések célja a márka legújabb trópusi ihletésű illata, a Coco Villa népszerűsítése.

„Jó illata van, ha mindegyiket kipróbálják” – írta egy felhasználó a márka videójához.

A kampányt azonban nem mindenki találta okosnak. „Ez olyan furcsa” – vélekedett egy felhasználó.

A Billie's Coco Villa illata, amely fűszeres vanília, kókuszkrém és napfényes szantálfa jegyeit tartalmazza, jelenleg testápolóként , testápolóként és egész napos dezodorként kapható.

A Billie-t 2017-ben indították New Yorkban az alapítók, Georgina Gooley és Jason Bravman. 2020-ban a Procter & Gamble azt tervezte, hogy felvásárolja a borotva- és testápoló céget, de ezt az üzletet később törölték. A Billie termékeket országszerte értékesítik a Targetben , a CVS Pharmacyban , az Ulta Beauty üzletekben és sok más üzletben, valamint az Amazonon .

source

+36 30 389 7279
Hétfő - Péntek: 09:00 - 20:00

Kategória

🏆 150+ sikeres kampány
📈 ROI fókusz

Legutóbbi bejegyzések