Az Airbnb Rebecca Van Dycket nevezte ki marketingigazgatónak, mivel a vállalat a nyaralóbérlésen túlmutató jelentős lépést tesz az utazási szolgáltatások és élmények szélesebb körű kínálata felé – áll a vállalat blogbejegyzésében . Hiroki Asai, aki 2020 óta a platform globális marketingvezetője, az újonnan létrehozott élményigazgatói pozícióba lép, ahol Van Dyck munkáját fogja felügyelni.
Van Dyck önéletrajzában szerepelnek korábbi pozíciók a Meta, az Apple, a Levi Strauss és a Wieden + Kennedy kreatív ügynökségnél. 2022-ben távozott a Metától, miután a Reality Labs részleg operatív igazgatójaként tevékenykedett, amely a virtuális valóság termékek és a metaverzum fejlesztésével foglalkozott. A vezető idén korábban tanácsadói minőségben kezdett el dolgozni az Airbnb-nél.
Marketingigazgatóként a marketing-, kutatási és kreatív csapatokat fogja vezetni, miközben segít az Airbnb termékfejlesztésének irányításában. Hiroki továbbra is az Airbnb marketing-, dizájn-, termék- és közösségi egységeinek irányítását fogja ellátni, de nagyobb hangsúlyt fektetve a vendégek és házigazdák teljes körű élményére, valamint a platform átfogó termékfejlesztési tervére.
Rebecca Van Dyck, az Airbnb marketingigazgatója
Az Airbnb által megadott engedély
Egy alkalmazottaknak küldött e-mailben az Airbnb társalapítója és vezérigazgatója, Brian Chesky azt írta, hogy mióta 2012-ben találkozott vele, próbálta rávenni Van Dycket a cég támogatására.
„Vállalatként jelentős átalakuláson megyünk keresztül – az Airbnb most már több, mint egy szálláshely” – mondta Chesky. „Miközben két új vállalkozást indítunk, arra van szükségünk, hogy az emberek világszerte megértsék ezt a változást, és Becca pontosan azt a fajta vezetést hozza el, amire ebben a pillanatban szükségünk van.”
Az Airbnb a múlt hónapban átdolgozta alkalmazását az Élmények funkció újragondolásával , amely segít a felhasználóknak azonosítani az utazási célpontjaikon a kihagyhatatlan programokat, például a túrákat és a helyi népszerű helyeket. A vállalat bevezette az Airbnb szolgáltatásokat is, amelyek lehetővé teszik az emberek számára, hogy kapcsolatba lépjenek szakemberekkel, például szakácsokkal, fotósokkal és masszőrterapeutákkal. Ez utóbbi eszköz mögött az a gondolat áll, hogy szemtől szemben összehasonlítsák a szállodákban elérhető szolgáltatásokat.
A platform átalakításának kiegészítéseként a márka nemrégiben elindított egy hirdetési kampányt, amelynek színes animációkkal illusztráló részei hogyan hozzák vissza az Airbnb élmények az utazás felfedezésének érzését. A kezdeményezés emellett jelentős mennyiségű, kizárólag közösségi média tartalmat is tartalmaz, amelyek népszerű nyaralóvárosokat, például Firenzét, Lisszabont és Londont célozzák meg.