wp-header-logo-46.png

Merülési útmutató:

  • A PayPal tulajdonában lévő Venmo digitális fizetési platform új kampányt indított, amelyben Aimee Lou Wood és Patrick Schwarzenegger, a „Fehér Lótusz” sztárjai szerepelnek, és amelynek célja az alkalmazás különféle kereskedelmi megoldásainak ünneplése – áll egy sajtóközleményben .
  • Egy 60 másodperces spot, amiben a Black Sheep „The Choice Is Yours” című dalának remixelt változatát hallgathatjuk meg, Woodot és Schwarzeneggert követhetjük nyomon, amint tánc közben különböző helyzetekben vásárolnak a Venmo segítségével.
  • A kampány kulturálisan releváns pontokon jelenik meg, beleértve a tévét az NBA-döntők alatt, a közösségi médiát, a podcastokat és a játékplatformokat. Az erőfeszítés akkor érkezik, amikor a platform kereskedelmi eszközei, beleértve a Venmo-val történő fizetést és a Venmo bankkártyát, kétszámjegyű növekedést mutattak.

Merülési információk:

A Venmo legújabb kampányában teljes körű kereskedelmi képességeit hirdeti, és számos új előnyt mutat be azoknak a fogyasztóknak, akik a platformot leginkább ismerő peer-to-peer fizetéseken túl is használják Venmo-egyenlegüket. A lendület a digitális fizetések térnyerésével párhuzamosan érkezik. A McKinsey szerint az Egyesült Államokban és Európában is nagyjából minden tizedik fogyasztó számolt be arról, hogy az elmúlt évben valamilyen formában digitális fizetést hajtott végre , az Egyesült Államokban pedig új csúcsot ért el 92%-kal.

A kampány középpontjában egy Tajana Tokyo rendezte 60 másodperces reklám áll, amely azzal kezdődik, hogy Wood megkérdezi Schwarzeneggert: „Azt hittem, a Venmo arra szolgál, hogy fizessenek az embereknek?”, amikor látja, hogy a sztár a Venmo-egyenlegét használja egy fuvarmegosztási szolgáltatás lefoglalására. Schwarzenegger így válaszol: „Igen, és minden másra is.” A duó ezután egy táncszámba kezd, amit a „The Choice Is Yours” (Ezt is, azt is használhatod Venmóval) című új refrén kísér, miközben a Venmóval vásárolnak.

A közlemény részletei szerint több mint 64 millió amerikai fogyasztó használja a Venmót havonta olyan feladatokra, mint az étkezések felosztása, születésnapi ajándékok küldése és a bérleti díj részarányának kifizetése. Azonban a többi fizetési funkció is egyre népszerűbb. A „Pay with Venmo” funkció – amely lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy a Venmo segítségével fizessenek az üzletekben, online és alkalmazáson belül – teljes fizetési volumene több mint 50%-kal nőtt az első negyedévben, a Venmo betéti kártya havi aktív kártyabirtokosainak száma pedig 40%-kal nőtt. A platform bevétele 20%-kal nőtt az első negyedévben az előző évhez képest, míg a havi aktív fiókok száma 30%-kal nőtt.

Wood és Schwarzenegger bevonása a munkába segíthet a Venmónak új közönségeket elérni és növelni a hűségüket. A „Fehér Lótusz” jelenleg népszerűségnek örvend, és az HBO sorozatai közül az egyik legnagyobb követőtáborral rendelkezik .

Más digitális fizetési platformok is hangsúlyozták vásárlási megoldásaikat, köztük a PayPal, amely tavaly indította eleddigi legnagyobb amerikai reklámkampányát költés és méret tekintetében Will Ferrell-lel, hogy bemutassa, milyen egyszerű vásárolni platformjuk és a Debit Mastercard használatával. Egy évvel korábban az Apple elindította a „ Pay the Apple Way ” kampányt, amely az Apple Pay szolgáltatását népszerűsítette.

Kampánya támogatásaként a Venmo korlátozott ideig elérhető pénzvisszatérítési ajánlatokat is bejelentett a felhasználói körében népszerű márkák számára. A Venmo bankkártya-tulajdonosok 15% pénzvisszatérítést kaphatnak a Sephora, Walmart, Lyft, McDonald's és Walgreens áruházakban. Az új funkcióknak, például az érintéses fizetésnek, az automatikus átutalásoknak és a nulla nemzetközi tranzakciós díjnak köszönhetően könnyebben vásárolhatnak. Emellett a Venmo kibővítette jelenlétét az alkalmazáson belüli és online fizetési módokban, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy Venmóval fizessenek olyan márkáknál, mint az Instacart, a Domino's, az Uber és a TikTok Shop.

source

+36 30 389 7279
Hétfő - Péntek: 09:00 - 20:00

Kategória

🏆 150+ sikeres kampány
📈 ROI fókusz

Legutóbbi bejegyzések