tr
wp-header-logo-15.png

A Peloton Interactive CMO-ja elhagyta a csatlakoztatott fitneszgépek gyártóját, mivel átalakítja marketingszervezetét – erősítette meg a Marketing Dive szóvivője. Lauren Weinberg 2024 januárjában csatlakozott a céghez az Intuittól, ahol a QuickBooks márka marketingjét vezette. A Peloton most két szerepkörre osztja fel a marketinget: egy CMO-ra és egy kommunikációs igazgatóra, mindketten Peter Stern vezérigazgatónak fognak beszámolni. Stern, aki októberben csatlakozott a Pelotonhoz , a marketing élére áll majd, miközben a Peloton igyekszik betölteni ezeket a kinevezéseket – számolt be az Adweek .

Weinberg rövid hivatali ideje növeli a vezetői lemorzsolódást a Pelotonnál, amely nehezen tudott kilépni a világjárványból és az egyre dinamikusabb fitneszkategóriából. Leslie Berland, Weinberg elődje kevesebb mint egy évig dolgozott . A Peloton elveszíti Letena Lindsay globális kommunikációs alelnökét is, aki hétéves vállalati veterán.

A Weinberg által felügyelt kezdeményezések közé tartozik egy tavaly ősszel indított kampány, amely évezredes férfiakat célzott meg az NFL Watt-testvéreinek versengésével . Történelmileg a Peloton tagjainak körülbelül kétharmada nő. Az év elején a márka a Coors Light-tal is együttműködött a Super Bowl utáni edzéseken, amelyek célja, hogy segítsenek a futballszurkolóknak kiizzadni egy hétvégi túlzott mókázásból .

A Peloton megpróbálta kiterjeszteni vonzerejét az ülős kerékpárórákon túl is, egyre több kínálattal az erősítő edzések, a jóga és más gyakorlatok körül, amelyek nem kötődnek drága hardverhez. Élesebb versennyel kellett szembenéznie az alkalmazás-alapú fitnesztérben az olyan startupok részéről, mint a Ladder, amely a Peloton-ba szakadt be, mert állítólag kihagyta a tartalommodelljét .

A diverzifikáció pozitív irányba terelte az eladásokat a járvány utáni néhány büntető év után, de a Peloton továbbra is küzdött hardverszegmensének nyereségessé tételével. A marketing hatékonyságának javítása egy feladat volt, mivel az üzlet a költségek csökkentésére törekszik .

Az értékesítési és marketing költségek 34%-kal, 153 millió dollárra csökkentek a Peloton második pénzügyi negyedévében, amely magában foglalja az ünnepi időszakot is. Weinberg azon munkálkodott, hogy a Peloton fegyelmezettebbé tegye a médiamix modellezését, mondta Stern egy februári, elemzőkkel folytatott bevételi beszélgetésen , miközben egyensúlyba hozta a teljesítménymarketinget olyan márkaorientáltabb programokkal, mint a Watt testvérek kampánya.

Helyesbítés: Ezt a történetet frissítettük, hogy tükrözze, hogy Lindsay távozása nem volt összefüggésben a marketing szerkezetátalakításával.

source

+36 30 389 7279
Hétfő - Péntek: 09:00 - 20:00

Kategória

🏆 150+ sikeres kampány
📈 ROI fókusz

Legutóbbi bejegyzések