tr
wp-header-logo-19.png

Merülési útmutató:

  • A Celsius ma (június 2-án) indította el az „Élj. Fit. Gyere” elnevezésű kezdeményezését, a Marketing Dive-nak megosztott részletek szerint. Ez a kezdeményezés az energiaital-márka eddigi legnagyobb integrált médiabefektetése.
  • Egy 30 másodperces reklámfilm bemutatja, hogyan használják az aktív életmódot folytató fogyasztók a Celsius-t energiaigényük kielégítésére. A kampány lineáris TV-t, okos TV-t, fizetős és organikus közösségi média, otthonon kívüli és élményalapú aktivációkat is tartalmaz.
  • Az Anomaly kreatív ügynökséggel közösen létrehozott „Live. Fit. Go” című projekt célja, hogy újraértelmezze a fitneszt a sportolók fizikai teljesítményén túl, a szakmai, érzelmi és mindennapi jólét jegyében.

Merülési információk:

A Celsius a következő lépést teszi meg útján az „Élj. Fit. Gyerünk.” kampánnyal, amely nagyszabású médiabefektetéssel támogatja az energiaital márkanövekedését és globális piaci terjeszkedését.

Egy 30 másodperces reklámfilm bemutatja, hogyan használják az aktív életmódot folytató, otthon, munkában és szórakozásban egyaránt részt vevő fogyasztók a Celsiust igényeik kielégítésére – köztük egy férfi, aki a családi életet a tűzoltói műszakokkal egyensúlyozza; egy ápolónő, aki szörfözik; és egy üzletasszony, aki maratont fut és élvezi az éjszakai életet. Az év során további karakterek is megjelennek majd a reklámokban.

„A »Live. Fit. Go.« kezdeményezéssel feltárjuk azt a réteget, amit az energia valójában jelent az emberek számára – legyen szó akár egy igényes munkához szükséges koncentrációról, a személyes szenvedélyek követéséhez szükséges kitartásról, vagy az élet felelősségeinek egyensúlyban tartásához szükséges rugalmasságról” – mondta Kyle Watson marketingigazgató egy nyilatkozatban.

A „Live. Fit. Go.” kampány keretében a Celsius a sportolókon és edzőterembe látogatókon túl a fogyasztók szélesebb körére is kiterjeszti ajánlatát, mivel az egyre zsúfoltabb energiaital-piac folyamatosan növekszik, a Grand View Research szerint a 2024-es mintegy 79 milliárd dollárról 2030-ra több mint 125 milliárd dollárra. A Celsius Holdings anyavállalat bevétele 2025 első negyedévében 7%-kal csökkent az előző évhez képest, ami a disztribútori és promóciós problémáknak tulajdonítható.

A himnuszreklám mellett a kampány három 15 másodperces reklámot is tartalmaz, amelyeket Jackson Tisi rendező-producer és a Stagwell kreatív ügynökség, az Anomaly készített. Az Anomaly az utóbbi időben aktív, olyan márkák hirdetéseit készíti, mint a Starbucks , a Keebler , a Buffalo Wild Wings és a Hotels.com .

A Celsius, amelyet 2022-ben a PepsiCo 550 millió dolláros befektetésének köszönhetően lendített fel, korábbi marketingtevékenységeit a sportra összpontosította. Az ital a 2026-os szezonban a Major League Soccer hivatalos energiaitalaként szolgál majd, és kibővítette a nulla generációs játékosok listáját , hogy elérje a Zéró generációt is.

source

+36 30 389 7279
Hétfő - Péntek: 09:00 - 20:00

Kategória

🏆 150+ sikeres kampány
📈 ROI fókusz

Legutóbbi bejegyzések