tr
wp-header-logo-40.png

Olyan cégek, mint az Amazon, a JPMorgan, az X és a Disney is azok közé tartoznak, amelyek kötelezővé tették alkalmazottaik számára a munkahelyre való visszatérést. Drew Houston, a Dropbox vezérigazgatója pedig azt mondja, hogy a múltban élnek.

„Az emberek irodába való visszakényszerítése valószínűleg olyan lesz, mintha bevásárlóközpontokba és mozikba próbálnánk visszakényszeríteni őket. A mozival nincs semmi baj, de most már egy más világ van” – mondta a Leadership Next podcastban.

Kapcsolódó: A Dropbox vezérigazgatója elmagyarázza, miért vette át a vállalat Jeff Bezos „Memo-First” meeting kultúráját az Amazontól

Houston hangot adott sok alkalmazott frusztrációjának, akik úgy érzik, hogy időt, energiát és pénzt pazarolnak, amikor ingáznak, hogy ugyanazt a feladatot végezzék, mint amit otthoni irodájukból. „Sokkal kevésbé lehetünk ostobák, mint ha hetente háromszor visszakényszerítenénk az embereket az autóba, vagy bármi másba, hogy szó szerint ugyanazon a Zoom-megbeszélésen legyenek, mint otthon” – mondta. „Van ennek jobb módja is.”

A Business Insider beszámolója szerint a Dropbox 90/10-es szabályt követ. Ebben a felállásban az alkalmazottak az év 90%-ában távolról, 10%-ában pedig személyesen dolgoznak. Houston azt mondta, hogy vezetési stílusa a „bizalmat a megfigyeléssel szemben” részesíti előnyben, és amikor az iroda vonzóbbá tételéről van szó, a vezetőségnek meg kell értenie, hogy a munkavállalók „sokkal jobban értékelik a rugalmasságot, mint a nassolást”.

Kapcsolódó: Jamie Dimon szerint az RTO-panaszok „középről” származnak

Olyan cégek, mint az Amazon, a JPMorgan, az X és a Disney is azok közé tartoznak, amelyek kötelezővé tették alkalmazottaik számára a munkahelyre való visszatérést. Drew Houston, a Dropbox vezérigazgatója pedig azt mondja, hogy a múltban élnek.

„Az emberek irodába való visszakényszerítése valószínűleg olyan lesz, mintha bevásárlóközpontokba és mozikba próbálnánk visszakényszeríteni őket. A mozival nincs semmi baj, de most már egy más világ van” – mondta a Leadership Next podcastban.

Kapcsolódó: A Dropbox vezérigazgatója elmagyarázza, miért vette át a vállalat Jeff Bezos „Memo-First” meeting kultúráját az Amazontól

A cikk többi része zárolva van.

Csatlakozz még ma az Entrepreneur +-hoz a hozzáférésért.

source

+36 30 389 7279
Hétfő - Péntek: 09:00 - 20:00

Kategória

🏆 150+ sikeres kampány
📈 ROI fókusz

Legutóbbi bejegyzések