Miért javasoljuk a Google Ads kampánykezelés esetén a remarketing kampányt?

Korábban már már röviden írtunk, viszont most ismét kitérünk részletesebben a lényeges részletekre. A remarketing akkor jó, ha korábbi kampányaidnál azt tapasztaltad, hogy többen látogatták az oldalad, viszont a látogatók számához képest jelentősen alacsony volt a megkeresések száma. Tehát a remarketing kampánnyal ismét elérheted azokat, akik korábban már jelezték, hogy érdekelné őket a szolgáltatásod, esetleg terméked. Mára már elérhető szinte minden hirdetési platformon, ugyanis ha célunk a konverziószerzés, akkor kisebb-nagyobb túlzással mondhatni garantált a siker. A remarketing egyaránt ajánlott webáruházaknak, de akár márkaépítésre is erősen javasolt. Ugyanis megjelensz ugyanazoknak, akik egyszer már legalább jártak oldaladon, így a márkahűséget jelentősen tudod mérni az ő oldalukról a különböző képes, szöveges esetleg videós hirdetéseid segítségével.

Írj nekünk!