Manapság rengeteg kisvállalkozó próbálja megtalálni a sikeres online hirdetések titkát, ám sokan úgy érzik, mintha sötétben tapogatóznának. Ez nem is csoda, hiszen a megfelelő kampányok kialakítása technikai tudást és stratégiai gondolkodást igényel. Az alábbiakban összefoglaljuk a három leggyakoribb hibát, amit kisvállalkozók elkövetnek – és persze megoldásokat is kínálunk rájuk.

A leggyakoribb hibák

  1. Technikai felkészületlenség
    Sok vállalkozó nem fordít elég figyelmet az alapvető technikai beállításokra, ami már az első lépéseknél akadályozza őket. A rosszul összekapcsolt platformok és az elavult beállítások miatt rengeteg idő és pénz mehet kárba.
  2. Stratégia hiánya
    A hirdetési kampányok nem épülnek fel logikusan: nincs hierarchia, és a kommunikáció sem illeszkedik a célokhoz. Ha hiányzik a tervezés, az eredmények is elmaradnak.
  3. Más hibáztatása
    A sikertelenségért gyakran magát az eszközt, például a Meta hirdetéseket okolják, pedig az eredmények jelentősen javíthatók lennének egy kis tudatossággal.

Hogyan kezdj neki tudatosan?

A sikeres kampányok titka az előzetes tervezés. Kezdj azzal, hogy tisztázod a vállalkozásod legfontosabb üzleti céljait. Ez lesz az alapja mindennek. Gondold át, mely mérföldkövek a legfontosabbak, majd ezeket priorizáld. Ezután párosítsd az üzleti céljaidhoz leginkább illő hirdetési célokat.

A Meta hirdetéseknél jelenleg hat fő kampánycél érhető el, amelyeket további alcélokkal finomíthatsz. Az egyik legfontosabb lépés, hogy a kampányt pontosan az aktuális üzleti céljaidhoz igazítsd.

meta_kampanycelok_hirdetéskezeles

A siker négy alappillére

  1. Vonzó ajánlat
    Egy jó ajánlat a célközönséged aktuális igényeire szabott. Kezdd azzal, hogy meghatározod, miben vagy a legjobb, és gyűjts össze minden hitelességet növelő elemet (eredmények, tanúsítványok, visszajelzések). Ismerd meg a célcsoportod gondolatait is: ehhez használhatsz kérdőíveket vagy közösségi média interakciókat.
  2. Célcsoportismeret
    Pontosan tudd, kiket szeretnél elérni, és azt is, hogy a problémájuk milyen súlyos. Az üzeneteidnek igazodniuk kell a célcsoport tudatossági szintjéhez.
  3. Izgalmas kreatívok
    A vizuális anyagok és szövegek minősége meghatározó. Ha a kreatívok nem ragadják meg az emberek figyelmét, nehéz lesz áttörni az információs zajt.
  4. Technikai precizitás
    Mielőtt nekilátnál, gondoskodj róla, hogy minden technikai beállítás a helyén legyen. Ez az alapja annak, hogy a kampányaid zökkenőmentesen fussanak.

Hirdetés Mini

Akár 30 000FtHavonta
  • Havi 1 meeting
  • Havi riport
  • 2x módosítási kör
  • Google és/vagy Facebook kampány

Egyedi ajánlat

Egyedi árHavonta
  • TikTok kampány
  • Bing/Yahoo kampány
  • Google és/vagy Facebook kampány
  • Havi 1 meeting/Havi riport

A siker négy alappillére

  1. Vonzó ajánlat
    Egy jó ajánlat a célközönséged aktuális igényeire szabott. Kezdd azzal, hogy meghatározod, miben vagy a legjobb, és gyűjts össze minden hitelességet növelő elemet (eredmények, tanúsítványok, visszajelzések). Ismerd meg a célcsoportod gondolatait is: ehhez használhatsz kérdőíveket vagy közösségi média interakciókat.
  2. Célcsoportismeret
    Pontosan tudd, kiket szeretnél elérni, és azt is, hogy a problémájuk milyen súlyos. Az üzeneteidnek igazodniuk kell a célcsoport tudatossági szintjéhez.
  3. Izgalmas kreatívok
    A vizuális anyagok és szövegek minősége meghatározó. Ha a kreatívok nem ragadják meg az emberek figyelmét, nehéz lesz áttörni az információs zajt.
  4. Technikai precizitás
    Mielőtt nekilátnál, gondoskodj róla, hogy minden technikai beállítás a helyén legyen. Ez az alapja annak, hogy a kampányaid zökkenőmentesen fussanak.

Posztkiemelés vagy Hirdetéskezelő?

Ha komolyan gondolod, hogy eredményeket szeretnél elérni, a Meta Hirdetéskezelő az ideális eszköz. Ez lehetővé teszi, hogy pontosan meghatározd a céljaidat és a célközönségedet, valamint kizárj irreleváns csoportokat. Bár a posztkiemelés csábító lehet, érdemes inkább kiegészítő eszközként használni kisebb költségvetéssel.

Szeretnél tudatosabb lenni?

Ha nem akarsz többé a sötétben tapogatózni, és szeretnél biztos alapokat a hirdetéseidhez, egy mini kurzus lehet számodra a megoldás. Ebben részletesen megtalálhatod, hogyan kell felépíteni és optimalizálni a kampányaidat. Egy kis befektetés a tanulásba hosszú távon megtérülhet!