Melyek a keresési hirdetések lehetőségei?

Az esetek többségében igényt tartanak a keresési hirdetés kampányokra. Akkor ajánljuk a használatukat, ha a cégnek, vállalkozásnak fontos, hogy új ügyfeleket találjanak, illetve új vevők érkezzenek az áruházukba, esetleg szeretnék, ha a cégük ismertsége nőne. Ezen típusú hirdetés esetén mindig javasoljuk ügyfeleinknek, hogy átnézzük a weboldalát, ugyanis tapasztalatunkból kifolyólag fontos a megfelelő minőségű webhely.

Természetesen lehetősége van ügyfeleinknek arra is, hogy a hirdetésben különböző gombokat, esetleg telefonszámot is megjelenítsünk. Fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink a komplett hirdetés elkészítését ránk bízzák, így a szövegezést is magunk készítjük el. Persze, ha bármiféle kikötése van, lehetősége van a számára ideális szöveg kiválasztására. Törekszünk a roppant releváns keresési hirdetések létrehozására.

FONTOS! A keresési hirdetések választása esetén kattintási alapon fizetünk. Ahhoz, hogy minél magasabban (lehetőleg az első oldalon) helyezkedjünk el jó minőségi mutatóval és/vagy magas kattintási költségre van szükség. Ennek kapcsán elmondhatjuk, hogy minél magasabb a minőségi mutató egy adott oldalnak/hirdetésnek, annál olcsóbban fogunk tudni hirdetni egy adott kulcsszóra és természetesen ez mondható el fordított esetben is. Tapasztalatunk alapján úgy véljük, hogy a Google Ads fiók minősége is jelentősen befolyásolja egy adott hirdetésünk minőségi mutatóját. Minél jobb/relevánsabb a weboldal, annál alacsonyabb lesz a költségünk, amit fizetni fogunk a Google számára. Mindig törekedni kell arra, hogy gyors betöltődésű, könnyen áttekinthető legyen és a hirdetésben is az oda illő aloldalunk szerepeljen. Természetesen segítünk ebben is, ha igényli az ügyfél, akár tanácsadás szintjén is.

Írj nekünk!