Facebook kedvelőid száma
Ezért abból, hogy az oldalad látogatóinak a száma nagy, nem következik az azonnal, hogy mindenki lájkol, vagy követi egy-egy bejegyzésed, vagy termékajánlatod, ha például egy webshopról beszélünk, mivel nem is látja azt amit szeretnél megmutatni. Persze mindezek ellenére jó ha kialakul egy kedvelő tábor a weboldaladon, bár ez inkább csak a presztízs megőrzése szempontjából lényeges. Vannak olyan cégek is, akik a kevés like miatt esetleg úgy döntenek, hogy “vásárolnak” rajongókat maguknak, de ez természetesen nem jelent igazi “rajongót” csak a mutató szerint látványos, a megnövekedett like, de nincs mögötte valódi érdeklődő, követő, vagy leendő vásárló.
Facebook hirdetés megjelenésének száma
Ez is egy olyan mutató a Facebook részéről amit némi fenntartással kell kezelnünk. Két szempontot kell figyelembe vennünk, az egyik a reklám megjelenésének száma, a másik a kattintások száma erre a reklámra. Mit jelent a megjelenés,illetve elérés szám? Ebből az derülhet ki, hogy az adott reklámunk hányszor jelent meg összesen és hány felhasználónk láthatta az oldalán megjelenni. Másik a kattintások száma, amiből azt tudhatjuk meg,hogy mennyi felhasználó kattintott rá a megjelenő reklámunkra. Megállapíthatjuk tehát, hogyha a megjelenés számát nézzük, abból lehet azok akiknél megjelent a hirdetésünk csak kevés embert jelent.Így ne csodálkozzunk rajta, ha nem növekszik úgy az eladásunk például ahogy a mutató alapján gondolhatnánk. A kattintás mutatóját már érdemesebb követni, hiszen ez a valóban a reklámunkra átkattintókat számolja.