Többen azt állítják mostanság, hogy számukra a SEO szövegírás, mert kihalni látszó tevékenység, ezért nem tartanak igényt rá. Én viszont meg szeretnélek téged nyugtatni, hogy rosszul cselekszel, ha nem fordítasz energiát a keresőoptimalizált szövegírás tevékenységre. Olykor felröppenő hírekben, folyamatosan jelzik, hogy az online marketing szakma átalakulása a SEO szövegírás tevékenységére nincs hatással.
Próba és szerencse
Lehet neked is eszedbe jutott már az a kérdés, hogy vajon milyen online, vagy offline marketing tevékenységgel tudnád elérni a legjobb hatást a saját célközönséged körében. Viszont erre nincs egyöntetű válasz, amellyel garantált lenne a sikered és amely mindenkinek egyaránt hatásos. Viszont a tartalommarketing még mindig olyan, amellyel bármely ágazatba is tartozzon vállalkozásod igenis tud lendíteni. A tartalommal kapcsolatban a Google évről évre rengeteg változtatást folytat, ebből is látszik, hogy napjainkban igenis előtérben van a szöveg ereje.
Elég csak, bele gondolnunk abba, hogy ha böngészünk neten, egy adott keresés során mennyi információ ömlik ránk és olykor olyan találattal is találkozunk, amely számunkra irreleváns. Ezért is fontos a SEO szövegírás, mert nem csak a választásban segít, de ténylegesen csak olyan emberekhez jutsz el, aki érdeklődik a tevékenységed iránt.
Ütős, kreatív szövegírás – SEO szövegírás alapokkal
Bármiről is szól az oldalad és szóljon a leendő tartalom az oldaladon, mindig ügyelni kell arra, hogy a szövege jó legyen, jó SEO-ra legyen optimalizálva, hiszen csak úgy fogsz megbízót találni, ha fel tudod kelteni az érdeklődését. Sokan ott hibáznak, hogy a keresőmotoroknak készítik a SEO szövegírás alapján készített bejegyzéseket. Ez nagy hiba, mert a Google keresőmotorjai még nem vettek egy terméket, szolgáltatást sem senkitől, míg az emberek igen.
Ha úgy érzed elakadtál, vagy van egy ötleted, de nem tudod, hogyan is kezdj neki, esetleg megírtad, de kellene valaki aki átnézi, akkor keress meg!